الاثنين، 23 فبراير 2009

انا مش خايفه ...

اه انا مش خايفه ...
ايه يعني لما اكون بايته في شقه طويله عريضه لوحدي ...
ايه يعني ؟؟
ايه يعني لما اروح الاقي باب الشقه مقفول بالمفتاح وانا كنت سايباه ما اقفلوش !!
ايه يعني بجد او حد بيهزر وتوصلني رساله بتقول انا عارف انك بايته لوحدك ..
ايه يعني ؟؟
ايه يعني لما تجيلي رساله تانيه بتقول ماتقلقيش انا معايا مفتاح !!
ايه يعني ؟؟
ايه يعني لما يتصل بقى ويقولي انا .....................
انا..............................
انا قربت !!!
ويقفل .
ايه يعني ؟؟
اي يعني لما ما اعرفش انام ويجيلي ارق ؟؟
ها ؟ اكيد مش بسبب الرسائل !!
اكيد ؟؟
اه اكيد ..
انا مش خايفه ومش هخاف
ربنا معايا
وايه يعني لو مهما حصل ... ربنا هينجيني ..
ولو جرالي حاجه ربنا ........ ( عايز كدا )
ده قدري وانا راضيه بيه :)

هناك 5 تعليقات:

  1. ب ب ب ب بتتكلمي جد...

    O_O

    بصي يا لينا.. لو عاوزه تيجي احجز لك في فندق

    علي حسابي موافقه.. بس بلاش موضوع الرسايل ده..

    انا اترعب لك,,

    :S:S:S

    ردحذف
  2. ده بجد ولا ايه؟

    ازاى يعنى ده مش يخوف بس ده يموت من الرعب

    وهو مين الظريف ده وعارف نمرتك ازاى وازاى ماغيرتيش القفل بتاع الباب

    ده اقل حاجه تحطى 100 ترباس من جوه
    وايه اللى خلاكى تقعدى لوحدك

    ده انا لو حصلى كده اتصل بامه لا اله الا الله تجينى
    مع ان ماحدش هيعبرنى
    :(

    الحمد لله انها جت سليمه وانك لسه معانا
    اذكرى ربنا دايما واقرى قرآن والاذكار الصبح وباليل وربنا يحفظك يارب مادام لازم هتقعدى لوحدك

    ردحذف